Leta i den här bloggen

onsdag 12 december 2012

Gissa bajset!


Ser ni, jag har en ny bild här! Nu ska det funka igen, tack vare att jag läste det här och tack vare min datanörd Daniel. Tack! I utbyte fick han en självständighetsmiddag och en glad svärmor! ;)

Ja, vad tror ni jag har för nåt i låda på bilden då? Jo, julgodis! Tryffel närmare bestämt. Det var min syster som kom med de här smakproven åt mej ikväll, en lakritstryffel och en vanlig chokladtryffel. De var hur goda som helst, t.o.m. fast jag precis hade svalt ner det sista av den lakritstryffel jag tog som efterrätt ikväll.

Jag har faktiskt hur mycket som helst kvar av mina chokladgodisar, men jag har ännu planerat att tillverka lite mera godis, kanske bounty. Har ni andra testat något nytt och gott som jag borde få veta?? Jag är ju alltid nyfiken på nyheter i matväg.

Nu när jag äntligen kan sätta in bilder igen ska ni nog få mera blogginlägg igen, så stay tuned!

2 kommentarer:

Maja sa...

Tyvärr inte prövat nåt nytt förutom lakrits tryffeln du rekomenderade och den blev ju så god! :)

Fisken Svea sa...

Så roligt att du tyckte om dem du också! Jag ska snart fixa en sats till, så det räcker över julen... ;)