Leta i den här bloggen

måndag 17 juni 2013

Wraps

Sitter och bläddrar i den postlådsfärska "Mat & Hälsa" och hittade recept på wraps igen. Jag har hittat förr också men minns ju aldrig sen var det fanns. Jo, man kan googla, men jag vill ju ha ett recept genast jag ska börja tillredningen... Nå nu fotade jag receptet och funderade några sekunder var jag ska spara receptet, och så slog det mej - jag har ju en blogg!!! Klart jag vet var jag ska leta om jag har det här! Receptet är inte komplett, för i tidningen är den med skagenröra, men jag tänkte att det är wraps-receptet som är viktigt, sen kan man ju fylla den med vad man vill, t.ex. ost och salami!
Jo, vi är ju hemma igen från vår greklandsresa! Jag fick många idéer till inlägg och har förstås fotat en massa så ni ska småningom få se sånt!

Inga kommentarer: