Leta i den här bloggen

tisdag 18 februari 2014

Ett sötare blod!

Jag tror det var redan i november jag fick veta att Ann Fernholm skulle komma till Vasa och föreläsa om sin bok "Ett sötare blod" och jag anmälde mej direkt. Ikväll satt vi bänkade i den gamla biografen tillsammans med 350 andra at- och hälsointresserade. Jag har ju läst Fernholms bok men tyckte ändå det var en givande föreläsning. Hon berättade också om nästa bok "Det sötaste vi har" som handlar om barn, barnkalas, alternativa barnkalas, recept, tips och säkert mycket mer. Det är en bok jag ser fram emot att läsa!
Förresten,  jag skulle ju ta med min bok för att få författarens namnteckning i den, men någon bok kunde jag inte hitta hemma! Undrar vem som lånat den? Fast boken gör ju nog större nytta utlånad än ned en extra namnteckning i! :)

Ps. Bättre en suddig bild på bloggen än tusen tydliga i skogen!

Inga kommentarer: